سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 16396 | بازدیدهای امروز: 2| بازدیدهای دیروز: 14
درباره خودم

سمور خشک
مدیر وبلاگ : علی شیرازی[37]
نویسندگان وبلاگ :
صادق
صادق (@)[3]


وبلاگی برای هنر دوستان و هنرمندان
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
اشتراک
 
یاهو

 
مجموعه "کمدی کلاسیک"، "نوروزنامه 87"، "تئاترهای تلویزیونی"، "سکوی افتخار" و ... در ایام نوروز از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمدین‌های مشهور دنیا در مجموعه "کمدی کلاسیک" معرفی شده و ساختار و محتوای کمدی آنها بررسی می‌شود. هر قسمت از این برنامه اختصاص به یکی از آثار آنها دارد.

ـ "نوروزنامه 87" عنوان برنامه‌ای از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که به مدت 250 دقیقه هنگام تحویل سال از این شبکه روی آنتن می‌رود. ارتباط مستقیم با کربلا، گزارش مستقیم از حرم امام رضا (ع)، پخش فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور، شعرخوانی و ... از بخش‌های مختلف برنامه است.

ـ برنامه "ایرانی، نوروز است" آیین‌های نوروزی را از جنبه‌های فلسفی، ادبی، فنی، علمی و کاربردی بررسی می‌کند. این برنامه به تهیه‌کنندگی حمیدرضا اردلان و فتح‌اله حداد تهیه می‌شود.

ـ 13 مستند خارجی همچون رخنه در اسرار، فناوری پیشرفته، استادان نوگرا، گزارش پزشکی، زمین سوخته، فضا، یافته‌ها و ... در ایام نوروز از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

ـ در ایام نوروز در برنامه مستند چهار نیز به تهیه‌کنندگی محمد حمیدی‌مقدم مستندهایی همچون رودخانه کنگو، مورچه‌های قرمز، هفت رخ فرخ ایران، راز آفرینش، یوهان کرایف، زیدان، بازماندگان، آرتور سی‌کلارک و ... پخش می‌شود.

ـ تئاترهای تلویزیونی همچون کمدی شام آخر، دشمن مردم، مکبث، هملت، جولیوس سزار، صدای انسانی، تیمون آتنی و ... در ایام نوروز از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

ـ برنامه "جهان در سال 86" کاری از گروه سیاسی شبکه چهار در ایام نوروز است که به مهترین رویدادهای ایران و جهان در سال 86 همچون تحولات هسته‌ای، خاورمیانه و ... می‌پردازد.

ـ برنامه "سکوی افتخار" در ایام نوروز مضامینی چون استخراج، چگونگی اکتشاف و دستاوردهای شرکت نفت را مورد توجه قرار می‌دهد.

ـ مستند "پارسا درایا" در چهار قسمت 28 دقیقه‌ای در ایام نوروز به معرفی خلیج فارس می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی شهرام درخشان تهیه می‌شود.

ـ مستند "درختان دیر زیست" در هفت قسمت 28 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی سیروس حصاری به موضوعاتی چون استفاده از درختان در طول تاریخ، درختان ماندگار، نوادگان درختان دیرزیست و ... می‌پردازد.




نویسنده: علی شیرازی(چهارشنبه 86/12/22 :: ساعت 1:14 صبح)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ